Jumaat, 20 Mei 2011

Super duper buzy.-semua milik Allah....

ASSALAMUALAIKUM...
salam sejahtera ....selamat berjamu selera disini....
sudah banyak saya ketinggalan dalam dunia 'mengupdate blog ' ni yer....bila melihat sebelah kanan laman ini...banayak yang dah diupdate blog kekawan makcik dan sesiapa sahaja yang tersangat rajin meluahkan atau memberi pandangan atau kisah hidup masing masing....



dan Saya......... menyepi sementara... 1 miggu je pon...x lama mana....

jadi super duper buzy  saya  tu hanyalah perjalanan masa kita dalam menunaikan kewajiban yang utama....jadi semuanya diatur oleh allah jadi pergunakan masa yang sewajarnya dalam menyusun masakehidupan kita..


dan dikesempatan ini.....sempat lagii ker????
saya nak ucapkan sedikit kata kata kepada semua pembaca sempea hari guru yang dah berlalu ...
perdengarkan yer....

Orang kata guru itu penat,
Gaji berhitung kerja berlambak...,
tapi saya berkata guru itu cukup merehatkan....,
mengajar beberapa subjek tapi peuh dengan berkat..,
kerja sekerat - kerat pahala penuh sendat...,
ilmu yang dicurah tidak dapat disekat.. 
makin dicurah makin mendekat....


 POHON PALMA TEGAK BERDIRI, 
DITANAM MARI DI TEPI BANGUNAN,

ILMU DIDUNIA TERUS DI CARI...

JASA GURU DI LUPA JANGAN...



 
 doakan saya supaya terus kuat berada di muka bumi...terus menerus menyampaikan risalah islam dan terus menerus mencari ilmu....ya ilmu laduniii...ameen,,...
          sekadar pekongsian ...
walahu'alam.. 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...