Jumaat, 11 Mac 2011


Assalamualaikum..semua,
setelah sekian lama meninggalkan blog ..agak merinduinya..kerana hati ini sering perlukan tazkirah agar menjadi lebih subur...melalui blog blog yang lain....


umm..saya menyepi kerana berpindah ... jadi line internet ni x bape laju...heheh tapi bila berpeluang sampai di rumah sendiri ini..bernafas kembali jiwa dan raga untuk menghirup kekuatan iman disebalik kata kata yang lain..hehehe...

huh...ade citer cikit ni nak khabarkan kepada blog ni..

di sebalik kehilangan saya dalam dunia it..macam macam saya lakukan bagi tidak ada istilah bosan dalam rumah..sambil tunggu result..SPM..,saya belajar edit pictures dalam photoscape...antara karya yang telah diluluskan sendirian berhad inilah dia..:

fitst hand made saya...

mengenang kembali memori ni kalau ditinggalkan...huhu..
x lpe juga nak hasilkan untuk kawan kekawan ilim..hermm...
nak tengok juga macam mane rekaan SEPIA heheh,,,ini namanya jakun heee..

akhirnya menyedari juga adanya keluarga bahagia yang sentiasa menjadi pelengkap..insyaallah..ameen...
mungkin seketika ini sahaja coretan yang tidak seberapa..masih menagih ilmu untuk disebarkan doakan saya sentiasa berada di jalannya..dan keputusan yang terbaik..ameen..

WAALLAHU'ALAM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...