Selasa, 14 Jun 2011

sign with pictures

 assalamualaikum ..,


saya teringat kuliyyah saya di audi akademik islam di tempat saya mengaji (KUIS)...
apa yang ustaz itu kata serupa dengan apa yang pernah ayah saya berkata...

"apabila kita jarang menolak pemintaan orang...,dan satu hari allah izin kita tiada langsung rezeki pada kita... secara tidak langsung allah memberikan rezeki itu tanpa kita sedari ..kerana allah tahu kita tidak ingin mengecewakan hati peminta itu "


senyum la  selalu inshaallah allah tahu itu adalah senyuman yang ikhlas dari lubuk hati yang bersih ...ameen...ceria dalam melakukan ibadah itu suatu perkara yang amat - amat memuaskan.. betul tak ???

tepuk la dada..kita tanya iman sekejap... :) 

moga allah menerima usaha saya dalam melakukan pekerjaan seharian inshaallah...

walahu'alam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...